Over MKBFullservice

MKBFullservice beschikt over meer dan 15 jaar ervaring in de accountancy- en bedrijfsadvisering. We weten als geen ander waar de behoefte van de MKB ondernemer tegenwoordig ligt. Een betrokken accountant voor een realistisch en acceptabel tarief. De wensen van onze klanten zijn de afgelopen jaren veranderd maar zeker ook de technische mogelijkheden die het mogelijk maken nog beter invulling te geven aan deze wensen.

Marges zijn moeilijker te realiseren en winst is al lang geen vanzelfsprekendheid meer. Meer informatie met minder inspanningen, wie wil dat niet? Wij worden steeds vaker door (nieuwe) klanten gevraagd om de huidige financieel-administratieve processen te stroomlijnen. Stroomlijnen op een zodanige manier dat met minder inspanning meer informatie beschikbaar komt voor het management. Wat is hiervan het gevolg? Betere stuurinformatie en een betere benutting van ieders talent, ook uw talent. Door tijdsbesparing kan namelijk de werkdruk worden verlaagd en “ad hoc” situaties worden verminderd.

Vastleggen van overeenkomsten

Wilt u tijd besparen, betere stuurinformatie tot uw beschikking hebben en komen tot een betere (interne) taakverdeling. Met onze lean6sigma achtergrond kijken we verder dan alleen de administratie, namelijk ook naar de processen achter de administratie.  We zullen een samenwerking strategisch bekijken voordat we praktische invulling gaan geven aan uw wensen met betrekking tot de financiële administratie.

Het totale MKBFullservice pakket betreft de gehele ontzorging van uw financieel administratieve afdeling. waar hebben we het dan over:

  • verzorgen van de gehele boekhouding;
  • verzorgen van  geautomatiseerde betaaladvieslijsten;
  • verzorgen van maand- of kwartaal rapportages;
  • verzorgen van de aangifte omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomsten belasting;
  • periodieke bespreking inzake resultaten en ontwikkelingen;
  • verzorgen van de loonadministratie;
  • in gang zetten automatiseringstrajecten; efficiënter werken!

Wilt u meer weten wat dit voor kan betekenen? Lees hier verder »

De SLA tot in detail

U kunt ook bepaalde onderdelen afnemen en worden allen in een service level agreement (SLA) vastgelegd voor een vaste prijs per maand.

Een vaste prijs met een meerwaarde die u van ons mag verwachten op het gebied van pro-activiteit en (strategisch) advies.

De SLA geeft u een helder inzicht in de dienstverlening, de prijsvorming en wat u verder van ons mag verwachten. U krijgt een vast aanspreekpunt en een hoge betrokkenheid van de eindverantwoordelijke accountant die als sparringpartner met u mee kan denken over urgente en belangrijke te overwegen beslissing.